Mød os online

Mød andre på Facebook

HjernetumorForeningen har en facebookside, hvor vi løbende informerer om aktiviteter i foreningen samt andre ting af interesse for hjernetumorramte og deres familier.

HjernetumorForeningens facebookside

Lukket Facebook-gruppe for hjernetumorpatienter

Hvis du er hjernetumorpatient, kan du søge optagelse i vores lukkede facebook-gruppe udelukkende for patienter.

Gå til lukket Facebook-gruppe

Følg os på Instagram

På vores Instagram-side kan du finde små historier om mennesker med hjernetumor, pårørende, forskere og om foreningen

HjernetumorForeningens Instagram

Vi er på LinkedIn

På vores LinkedInl har vi en bred kontaktflade til de sundhedsprofessionelle, der møder hjernetumorpatienter og deres pårørende i dagligdagen.

HjernetumorForeningens LinkedIn

Modtag vores nyhedsbrev

Du kan skrive dig op til at modtage vores nyhedsbrev, der udkommer 4 – 6 gange om året.

Skriv dig op her

Spørg ekspertpanelet

Vores eksperter svarer i vores online brevkasse på spørgsmål fra vores medlemmer om sundhedsfaglige emner og om rettigheder og lovgivning

Send dit spørgsmål her

Læs tidligere svar

Kom med til webinarer

Vi arrangerer nogle gange i løbet af året online webinarer om faglige emner, hvor alle har mulighed for på Teams at deltage hjemmefra.

Læs om vores webinarer