Læs IBTA's nyhedsbrev august 2021

20-09-2021
Læs blandt andet om ”Brilliance: A virtual Exhibition of Creative Works from the Global Brain Tumour Community”.

Hvis du er kreativ med fx kunsthåndværk, så kan du vise dit værk på denne virtuelle udstilling i forbindelse den Internationale Hjernetumoruge fra 30. oktober - 6. november 2021.

I nyhedsbrevet ser du hvordan du tilmelder dig ”Brilliance: A virtual Exhibition of Creative works from the Global Brain Tumour Community”

Læs også om forskning og om interessante webinarer, som du kan tilmelde dig fx ”Changing the Caregiver Experience” tirsdag den 26. oktober kl. 19.00-20.15 (dansk tid)

Læs IBTA's nyhedsbrev for august 2021 (engelsk)