Læs IBTA's nyhedsbrev juni 2021

05-07-2021
I dette nyhedsbrev fra IBTA kan du læse om den store internationale undersøgelse, IBTA har iværksat for at finde ud af, om Covid-19 har indvirket på behandlingen af hjernetumor i de forskellige lande.

Tilgang til undersøgelsen på engelsk, kan ske øverst i nyhedsbrevet.

Læs om de nyeste forskningsforsøg og behandlinger, og den tankevækkende oplysning om, at det i USA ikke længere er muligt at få det kendte kemostof Lomustine via Medicare health insurance pga. prisstigning af stoffet - et stof, der er meget anvendt også i Danmark.

Læs IBTA's nyhedsbrev for juni 2021 (engelsk)