Læs IBTA's nyhedsbrev oktober 2021

24-11-2021
Nu kan du følge en helt ny podcast serie, der oversat til dansk har titlen: "En hjernetumor og mig – en rejse med inspiration, personlige historier og håb"

Den er lavet af vores internationale søster-organisation International Brain Tumour Association (IBTA) og hedder på engelsk ”A Brain Tumour and Me – a journey of inspiration, personal stories and hope”

Læs i IBTA’s nyhedsbrev fra oktober om, hvordan du logger ind på denne podcast og mange andre nyheder.

Læs IBTA's nyhedsbrev for oktober 2021 (engelsk)