Winnie og Martins lille søn fik hjernekræft: 'Lige meget hvad der skete, ville vi blive sammen'

27-05-2020
Trods de mange udfordringer, familier med kræftramte børn går igennem, så bliver langt de fleste forældre sammen. Det viser ny forskning fra Kræftens Bekæmpelse. Winnie og Martins søn fik kræft med tilbagefald, men familien kom hel igennem krisen. Winnie og Martin er stadig gift - og Sander er kræftfri.

- Lige meget hvad der skete, ville vi blive sammen, sådan fortæller Winnie og Martin, der blev sammen trods de mange udfordringer, de gik igennem med deres kræftramte søn.