IBTA's nyhedsbrev

IBTA - International Brain Tumour Alliance - er et globalt netværk af hjernetumorforeninger fra over 100 lande, der samler erfaring og viden fra hele kloden med det formål at bedre forhold for hjernetumorpatienter og deres pårørende.

IBTA arbejder målrettet på at skabe opmærksomhed på hjernetumordiagnosen bla. gennem udgivelsen af et månedligt nyhedsbrev. Nedenunder kan du finde nyhedsbreve, som IBTA tidligere har udgivet.

Udover nyhedsbrevet udkommer magasinet "Brain Tumour" en gang årligt og sammenslutningen har desuden en podcast "A Braintumour and Me". Du kan finde både magasinet og podcasten på IBTA´s hjemmeside.

Hvert andet år samler IBTA hjernetumorforeninger fra mere end 100 lande til en konference, hvor der udveksles viden og erfaringer, som inspirerer og motiverer foreningerne til deres nationale arbejde.

Læs mere om IBTA på deres hjemmeside

Kommende arrangementer i HjernetumorForeningen

Vi arrangerer oplæg med fagfolk, der deler den nyeste viden om hjernetumorer. Vi har også netværksgrupper i hele landet for både patienter, pårørende og efterladte. Kom og vær med, vi glæder os til at se dig.

Se kommende arrangementer