Webinar: "Cannabismedicin - udfordringer og muligheder" ved Peter Leutscher

08-02-2024

Af denne smukke plante udvindes medicinsk cannabis. Det er et produkt som flere af vores medlemmer anvender, men det opleves stadig meget kontroversielt.

For at finde ud af, hvad der er facts og hvad der er myter afholder vi i HjernetumorForeningen et webinar den 6. marts omhandlende medicinsk cannabis. Klinisk Professor Peter Leutscher, der reelt forsker i området, vil guide os igennem det komplekse emne.

Læs mere om webinaret og tilmeld dig