Spørg ekspertpanelet - betingelser

Før vi kan sende dit spørgsmål videre til vores ekspertpanel og bringe spørgsmålet og det tilhørende svar her på hjemmesiden, skal du acceptere nedenstående betingelser.

B E T I N G E L S E R

1. Jeg er indforstået med, at min tekst, som jeg har sendt til Kræftens Bekæmpelse, tilhører Kræftens Bekæmpelse og HjernetumorForeningen.
  2. Kræftens Bekæmpelse og HjernetumorForeningen er berettiget til at bearbejde teksten redaktionelt, anvende teksten eller dele af den, og det tilhørende svar, til Kræftens Bekæmpelses hjemmesider, sociale medier og til oplysning (f.eks. pjecer), undervisning, konferencer, udstillinger og lignende i Danmark og i udlandet indenfor foreningens virkeområde.
  3. Kræftens Bekæmpelse skal kende din e-mailadresse og opbevarer den i et sikkert arkiv. Den vil kun blive opbevaret så længe, det er nødvendigt og bliver slettet på anmodning.
  4. Teksten skal være anonymiseret, hvilket vil sige, at der ikke må indgå navne, stednavne, telefonnumre, adresser og andet, der umiddelbart kan afsløre identiteten på indsender eller andre personer, der er nævnt i teksten. Teksten skal endvidere overholde gældende lovgivning og må ikke indeholde:
    • Telefonnumre, internetadresser eller andet der henviser til kommercielle firmaer.
    • Henvisninger til specifikke behandlere og behandlingssteder.
    • Reklamer.
    • Chikane rettet mod andre.
    • Opfordringer og konkrete henvisninger til køb eller brug af medicin eller narkotika.