Læs IBTA's nyhedsbrev maj 2021

04-06-2021
I dette nyhedsbrev fra IBTA kan du læse spændende nyheder om forskning inden for behandling af glioblastomer og meningeom.

Fx virker TFT - åbenbart bedst som en cocktail sammen med konventionel behandling, og et andet studie viser, at protonstråling ikke er bedre end røntgenbestråling til behandling af meningeomer, når man sammenligner effekt efter 2 år.

Måske astma medicin på sigt kan medvirke til behandling af glioblastomer, og ultralyd bliver åbenbart et hyppigere anvendt behandlingsværktøj.

Du kan også være med til at give forskere i USA nyttig viden, ved at deltage i en lille undersøgelse.

Læs IBTA's nyhedsbrev for maj 2021 (engelsk)