Læs IBTA's nyhedsbrev september 2021

05-10-2021
Den internationale hjernetumor opmærksomhedsuge fra lørdag den 30. oktober til lørdag den 6. november nærmer sig.

I IBTA’s nyhedsbrev fra august og på facebook har vi allerede fortalt, hvordan man kan deltage ved at vise sit håndværk gennem eventen ’Brilliance’. I dette nyhedsbrev kan I læse mere om, hvordan I kan være med til at gøre opmærksom på livet med en hjernetumor.

Sidst i nyhedsbrevet omtales vores danske film ’ Et forandret liv’, som er produceret af Hjernetumorforeningen og som I kan se på vores hjemmeside.

Læs også om al den forskning der foregår internationalt.

Læs IBTA's nyhedsbrev for september 2021 (engelsk)