Kan I anbefale en psykolog?

17-09-2019

Min far på 61 år har fået konstateret et diffust astrocytom, der nu har spredt sig, og han står til en stor operation og kemoterapi. Kan I anbefale en psykolog med kendskab til den slags, gerne i Holte omegn, han kan tale med?

Vi kan desværre ikke anbefale bestemte navngivne psykologer, men anbefaler, at I henvender jer på en af Kræftens Bekæmpelses rådgivninger, hvor det er muligt at få nogle akutte samtaler med en psykolog. De kan hjælpe og guide videre, hvis der er brug for det.

Kræftens Bekæmpelse yder også telefon rådgivning på Kræftlinjen 80 30 10 30.

Har din far brug for at tale med andre patienter med en hjernetumor, har HjernetumorForeningen en netværksgruppe i Holte. I finder tid og sted på hjemmesiden:

Se vores netværksgrupper

Mvh Karen Risgaard